YourLifeYourWords

Alla inlägg under april 2013

Av Bella Star. - 29 april 2013 18:22

 

YEEY, Ja gjorde en ny Look..SJÄLV!!

Yess! den blev Snygg, Ja vet :P

OM NI ÄR SNÄLLA KÖP DEN TILL MIG <33

Ja har Den i min Önske :**

(Kort skrivet men mst dra!!)

Ajja, har mkt Läxor.. x.x

                  

                                          Love Bella ♥

Av Bella Star. - 17 april 2013 17:04

 

                  Bilden blev knsk lite SUUDDDDIIG men man ser iaf att Ronja frågade mig som vän!  

Av Bella Star. - 16 april 2013 20:45

Hejhej xD Ja har Varit i Skolan idag..Aså varit i Skolan för Länge .__. Jaja, jag vet.. Det är Nt min Stil att Vara i skolan FÖR länge..Absolut nt  Aså kvarsittning.. Ska ja säga vrf?.. Ok, ja säger! men Först..Skratta nt & Mobba nt i Kommentarer + mail.. Hmm.. Det börjar så Här: Ja & Suzzy Älskar prata Shit (nt taskiga saker) Vi sitter bredvid Varandra så det är nt Konstigt..Men vi Chillade och Gjorde 5 Uppgifter "Matte" på 1 Timme.. Ok, vi Gjorde bara 2 Uppgifter  Ja vet.. Vi Pratade, skrattade & ritade!! Med det är nt Därför vi Har kvarsittning.. o.ö

Det finns Några killar i Var Klass som Är lite (RIKTIGT) Störiga.. Dom Pratar mer än en Radio!! Dom tog vara Böcker och Sprang RUNNNNTT i Hella klassrummet..OMG, läraren Fick damp på Mig och Suzzy!! Vrf, det vet Ja nt.. Men kvarsittnig i 2 timmar det är en riktig Missssupppfattttninggg!!  

Men så blev det..

Iaf så Efter skolan Gick Ja & Suzzy till Emporia och Shoppade  Najjz, Vi köpte snygga Kläder (Ja kan Ta bild på Dom nån Gång) Om ni vill aså..Nu så är Suzzy Hemma hus mig bara för Hon ska Sova över, Vi lysnar på Nicki Minaj  Bye :3 

Av Bella Star. - 16 april 2013 20:22

Snart äre Sommarlov å då ska Ja bli Vip och Ja vill ha Tips om Ja ska Köpa ny Face elr Nt...

Nr 1.   Så som jag är redan?...

Nr 2.   Nya blåa Ögon? o..o

Nr 3.   Ny Mun med mina Ögon som Ja har Nu?

Nr 4.   Ny Mun & Nya Ögon? o.ö


Vad Tycker du? Om du är Snäll så Kommentera Elr Maila på Msp till mig: Bella Star.

Hoppas du Tycker Om det..Puss :3

Av Bella Star. - 14 april 2013 20:23

 Jag & juli är SUPER POWER GIRL'S 

En Doktor-Död kommer... x.x D:

    Hon skrämmmer Livvet ur Migg 

                                     LÄSKIGT... VISST... *.*

Av Bella Star. - 14 april 2013 07:41

                           Ohh, här behöver ja 70.106 Fame... Mindre än halva Kvar men ända MKT... 

   

                      Inte så Dåligt som ja Trode... Efter en Timme har det ända Vuxit mkt!!                          

     

      Nu kan man Säga att Det Växer!! WOW, Efter en Halv timme... MKT snällt av Er!! Tack Tack

  

Av Bella Star. - 12 april 2013 23:15

                 

Idag efter Skolan hade Jag och min Klass... Klassfest!! Omg, döör..Emma hade oxå i sin Skola x.x Ja fick Springa i hella Skolan för att Fixa all Maten (bra svenska) årka nt ta bort... o.x Ja Dog redan innan Alla kom :D *SANNT* Lol, sen så Dansade jag ;** aa, det Viktigaste va ju Godiset  ...Inte mitt Fel att Ja sitter Här å Chillar vid Dator kl halv 12 på Natten   Hmm, fasst Gjorde lite bilder innan och efter Festen för De är Fredag så Ja Hade lite Msp-myss 8D

Hihihi, OMG... tror ja Mst gå nurå!! Om Mamma elr Pappa får se mig Här... BYE! ♥

Presentation


Tack att du har varit inne på min blogg! det här betyder mkt för mej! ja älskar er, kom hit knsk om några dagar och se om nåt coolt har kommit... knsk snygga bilder :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards